Kär i kärleken

Godkväll bloggläsare. Jag glömde att skriva att jag kanske ska till Bålsta imorgon efter skolan som alltid. Jag hoppas att min extremt envisa mamma går med på det, eftersom jag inte brukar få det när jag har varit hemma. Och jag har inte varit hemma kort tid heller! En hel vecka folk, kan ni tänka er..? Nope, skulle inte tro det :)

Glöm inte att det är fredag imorgon, världens bästa dag. Jag ska nog vara med Wille & Madde och massor av folk. Sjukt mysigt :) Hoppas det inte blir så himmla kallt som vanligt, förra helgen höll jag på att frysa fötterna av mig :/
Nu har jag inte mycket mera att säga än att jag fryser och att jag ska hoppa i badet och göra min egna spa behandling så jag blir fräsh. Take care / Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0