Frulle

Hejsan och godmorgon bloggläsare. Jag sitter här och äter frulle, åt ingen middag igår för det vart Mc'donalds och jag ska inte äta mat som får mig att bli tjock :) Så jag va skit hungrig i morse så jag tog lite hallon te & käkade en macka. Skit gott! Jag börjar även 10.00 idag, med musik och min röst är inte den bästa för jag e jätte förkyld och har ont i halsen :/ Men jag hoppas att det blir bättre så jag kan åka till Bålsta i helgen och träffa min älsklings William :) Saknar honom som fan!

Men nu måste jag föna håret och springa ner till dagis och lämna lillsyrran och sen hem igen. Puss på er alla, kanske skriver ett inlägg senare! Natalie hälsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0