Don't cry, say fuck you and smile

Hejsan sötnosarna som läser denna blogg! ( om det nu är någon som läser? )
Jag sitter och äta mat, för första gången på hundra år typ. Äntligen! Jag äter utan att jag spyr och det är sjukt skönt.
Har nyss pratat med min lilla papi angående skolan och jag kom på att jag har utvecklings samtal idag :/ Jag ligger inte så bra till i skolan just nu,så det är rätt skönt att slippa det där samtalet. Så min pappa ringde till skolan och sa att jag inte kommer för att jag är sjuk och inte orkar göra något. Thank you! :)
Jag har också en hel jäkla uppsats att skriva på datan, men jag har ingen lust att skriva den just nu.. För jag måste bli bättre på att blogga så jag har mera besökare. Måste göra så att Malin sweete också skriver mera, vi ska bli mycket bättre båda två på att skriva så alla vet! *happy face*
Nu ska jag dra i väg en sväng och kolla på tv, ha det bäst som i en fest! / Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0