Chillination

Hejsan igen ( Natta ). Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag har jätte tråkigt och orkar inte att fixa mig till da school än hehe :) Jag kan säga att jag mår prima förutom att jag är sur, jag kan slå i hjäl någon just nu. Åååååh! Varför ska alltid min mamma vara så dum, jäkla fuck**** du e :O Jag är sur på dig, hoppas att du läser det här :)

Nu ska vi inte prata om ilska här, utan nu ska vi vara glada och trevliga som vanligt, nästan iallafall ;) Jag ska snart börja att sminka mig och fixa håret. Vet ni vad?! Mitt hår vill sammarbeta med dig, fatta vad glad jag är:) Jippe yey.
Nej ni, jag ska dra iväg en sväng så ni få ha det guld. Puss på er..!

Dagens bästa : Ida slida & William


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0