Back on track again

Hej mina små prinsar :) Jag har inte kunnit skriva så mycket på lovet, för jag har inte haft en data för att kunna skriva :( Men jag skriver nu iallafall :D Haha, jag sitter i ciccis säng och har nyss vaknat. Det va en sjukt bra kväll igår, massor med brudar, malin & madde & cic fyfan vad skoj vi hade brudar! Det måste vi göra om sötnosar! Vad som hände igår ska vi inte prata om, det va skit skoj men inget vi ska gå in på. Jag drog hem vid halv 11 till cic för hon mådde dåligt, sen däckade vi i sängen runt 3, haha :) Så, idag är det lördag och jag ska sova hos cicci lissi igen, ( skit skoj ) och vi ska snart börja att fixa oss, för et tar typ hundra femtio år innan vi är klara :) hehe
Jag skriver mera sen om jag hinner & orkar :D Puss sötnosar! / Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0